טרגדיה: בן 6 לא קם משנתו ונפטר, 4 אחיותיו אושפזו

בנצי לייזרוביץ 3 Comment on טרגדיה: בן 6 לא קם משנתו ונפטר, 4 אחיותיו אושפזו

ילד בן 6 מנתיבות נפטר לאחר שלא קם משנתו הבוקר ופונה לבית החולים. זמן קצר לאחר מכן, פונו גם ארבע אחיותיו לבית החולים. "אתמול היה לו קצת חום והבאתי לו נורופן. הוא הלך לישון ולא קם. כנראה שהיה לו וירוס או חיידק", סיפר האב

אמבולנס. אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ילד בן 6 איבד הבוקר (שני) את ההכרה בביתו ולא התעורר משנתו. הוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון, תוך כדי מאמצי החייאה, אך בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו הפתאומי. בבית החולים בודקים את סיבת המוות.

מאיר ישראל חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי הילד איבד את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

זמן קצר לאחר מכן, החלו לגלות תסמינים דומים גם אצל ארבע אחיותיו והן פונו לבית החולים.

אב המשפחה אמר לערוץ 12, כי לא היו לו מחלות רקע והוא היה ילד בריא. הוא סיפר כי הבוקר היה לו חום והוא סבל מפרכוסים. "בשנה האחרונה לא היה לו את זה. לפני חודש הוא החלים מקורונה. אתמול היה לו קצת חום והבאתי לו נורופן. הוא הלך לישון ולא קם".

הוא סיפר כי גם לאחיותיו יש חום. "כל המשפחה סבלה מחום. זה מעין וירוס כזה. יש תופעות לוואי של פוסט קורונה אבל זה לא מה שהיה. כנראה שהיה לו וירוס או חיידק".



3 תגובות

מיין תגובות